February 20, 2009

permulaan..testing...testing...huhuhu

dikala embun pagi mulai kering,sang mentari meragkak menerangi alam semesta,aku yang kebosanan sendirian di kamar terang benderang dilimpahi cahaya lampu philips merajinkn jari jemariku utk mengklik n mengetik keybord kecil ni.....
tetiba ideaku terima utk wat blog ni..namun wawancara minda bermula...aku nk tulih psl pe??aku nk share dgn org pe???semua jwpan yg aku harapkan xjgk keluar..lantas dengan seribu kekosangan minda jari kecilku meneruskan tariannya dgn rancak bak irama pop rock.hati kecilku menjerit mengatakan..."kau tulis je pape pn..yang penting otak ko berkerja..nk mengayat dlm ni pn bkn ade org kisah....."sebahagian lagi berkata..."ko kena rajin menjana input...memainkan 6th sense ko...bg mereka semua bekerja...dh lm mereka diam tanpa kata...jgn terlalu manjakan mereka...dh smp masanye utk mereka aktif...pasti dgn kejersama mereka ko akn menghasilkan karya yg agung...kalah karya A. Samad Said..hehehehehe".
fuhhhhhh.....angan2 leh tahan gak hati aku ni..kita lihat mementom kerajinan jariku cne nnt...penantian ini akn menjadi sesuatu yang misteri....

No comments:

Post a Comment